„Bezpieczny przejazd…” wśród asów komunikacji SABRE

Kampania Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko!” trafiła do grona finalistów największego na świecie konkursu PR - SABRE Awards 2021. Jest nominowana do nagrody w kategorii regionalnej: The Baltics.

Grafika: napis The Sabre Awards i logo Kampanii na czerwonym tle.

SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) to prestiżowy międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od 2008 roku przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), czyli uznanego wydawcę dostarczającego najważniejsze wiadomości, opinie i dane z branży PR z całego świata. Do konkursu co roku zgłaszane są największe kampanie komunikacyjne na świecie, prowadzone przez międzynarodowe marki i najbardziej renomowane instytucje.

Nominacja dla kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A., przygotowanej przez agencję PR Partner of Promotion, jest wyjątkowym wyróżnieniem w obszarze komunikacji i dużym sukcesem. „Bezpieczny przejazd…” został wybrany przez grono międzynarodowych ekspertów spośród 2000 zgłoszeń, z których na shortlistę trafiło ostatecznie 400 (lista wszystkich nominowanych).  

W tegorocznej edycji SABRE Awards nominowano dziewięć projektów z Polski. W kategorii The Baltics znalazły się:

  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz agencja Partner of Promotion: kampania "#ŻółtaNaklejkaPLK ratuje życie";
  • Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług: kampania #RatujemyPolskieMiejscaPracy;
  • Samsung oraz Agencja d*fusion communication: kampania "Zmień spojrzenie";
  • Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw "Unia Owocowa" oraz agencja Procontent: działania chroniące polskich sadowników w czasie pandemii Covid-19.
  • Agencja Clue PR: kampania "Na czym polega trend oceniania kobiet w Polsce, czyli women shaming?".

Nagrody zostaną wręczone 9 czerwca podczas wirtualnej gali.